sunnuntai 9. syyskuuta 2012

kesäfiilistelyä ja koulukiireitä










heippa taas lukijat .
mulla on taas tää kirjottaminen jääny , suurin syy lienee kouluhommat .
niitä on nyt entistä enemmän , joten sen takia en kirjota päivittäin vaan varmaa silleen
että kerran viikossa kirjottelen ja kerron tärkeimmät tapahtumat . 
tässä on nyt vähä kuvia mitä oon napsinu . 
koulukiireiltäni oon nyt alkanu lukemaan enempi , lehtiä pääosin mut 
tulee kyl noita kirjojaki luettuu . tällä hetkellä siis menossa uusi päivä - vilma ja ilari
ihan hyvä tähän mennessä . 
tää viiikko on menny ihan hujaukses , hah . maanantaina olin vaan koulussa ja 
sen sellast , tiistaina käytiin kuvisporukan kans ateneumissa jossai taidenäyttelyssä . 
ei se mua oikeen innostunu , ja se aika meni vaa ringan ja kertun kans pelleilyyn :D  
keskiviikkonna suuntasin sitte kohti jumboa kertun kans . ostin sieltä 
mulle nyt syksyks tämmösen perus mustan nahkatakin . vero modasta 59,95 
on kyllä ollu käyttöä , varsinki nyt ku nää ilmat on ruvennu kylmenee päivä päivältä .
siinä meni siis se päivä . no sitten torstaina mentiin venlan , petran ja susun kanssa 
kohti lintsiä . oli kiva käydä taas pitkästä aikaa , ja vieläpä ilmaseks pääsin sisään . 
sää oli ehkä vähä kylmä ja tuulinen mut ei se meiän menoa hidastanu , hah :D 
perjantaina ei ollu mitään erikoista , kävin tallilla ratsastamassa ja meni tunti tosi 
hyvin . viikonloppuki on menny vaan kotona mosseillessa . hih . 
ainiii , viime viikonloppu oli kyllä jotai niiiin parasta ! 
mä olin koko viikonlopun yksin kotona , joka tarkotti sitä että pistin
kunnon bileet pystyyyn !!! 
no ei nyt sentää :D 
ihan kavereitten kesken vietin aikani , perjantaina meille tuli siis nelli yöks .
herkuteltiin ja katottiin telkkaria yms .yöllä sitte oli vähä villimmät menot , haha .
oltiin kyllä aika jalkaammasia , mulla poni potkas jalkaa , sen takia en voinu astua jalalla
kunnolla , ja nellillä oli muutama varvas murtunu . voi meitä .
lauantaina sitte meille tuli kerttu ja petra yöks . tarkotus oli ollla vaan kolmisteen , mut
äiti ilmotti sitte et ne tuliski jo lauantaina . mut ei se meitä mitenkää haitannu , 
nukuttiin sitte yö meiän asuntovaunussa . katottiin 
one direction - up all night live tour 
&
justin bieber - never say never 
ja muutenki mässäiltii ja mosseiltii ja kaikkee :D 
mut mulla ei nyt tän kummempia , ens kertaan ! 

-eve



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti