lauantai 25. elokuuta 2012

pitkästä aikaa

apuaa , oon iha unohtanu et mulla on blogi ! eli
sori siitä ku en oo kirjottanu piiiiitkään aikaa ! :D
älysin vasta ku mun kaveri huomautti et voisin taas
alkaa kirjotteleen :D joten nyt sitä tekstiä tulee .
elikkä , oon nyt siis kasilla . ja iha hyvin mun mielestä
koulu lähteny käyntiin . pari viikkoa siis kulunu , ja
aika rennosti otettu , et ensviikolla alkaaki jo sitte kokeet .
yyay .
mun mielestä kesäloma meni iha liiiian nopeesti !!
oikeesti :D tuntuu et se ois kestäny vaan muutaman viikon ,
ja ihan niinku en ois kerenny tekemää mitäää .
asdad . mut on nyt taas jees nähä pitkästä aikaa kavereita
ja sillee . eivaa yhtää jaksais näit koulujudddui .
eilen tosiaan sitte alko taas ratsastustunnit .
ratsastan siis perjantaisin seittemästä kaheksaan . meiän
tunnilla käy minä , iida , christa , sini ,viivi ja vilma . mun mielestä
kiva ja osaava porukka . menin eilen ite ladylla , ja se meni
oikeesti tosi hyvin munmielestä , ja alekin sano et hyyyvin meni .
heh . iida meni sitte siriuksel , christa cindyl , sini eskolla , viivi
shotilla ja vilma kallella . ei mitään ihmeellistä tehty , mentiin
iha perus juttuja . mut sitte ku laukattiin pääty-ympyrällä , ni kalle
kaatu iha kokonaan ): onneks ei ponille eikä vilmalle käyny mitää ,
aika paljo silti säikähdettiiin .
mut asiasta toiseen , one directionilta ilmeestyy uusi biisi ihan parin
päivän kuluttua !!! <3 oon oikeesti niiiiiiiiin innoissani :D

tosiaan toi mun blogin uusi nimi on sen biisin uus nimi :D
one directionista justin bieberiin , en kestä oottaa niitä keikkoja !
mieti nyt , pääsen näkemään bieberin , vieläpä kaks kertaaa !
sdkfldkfjd .
mutjoo , mulla ei tähän hätään mitää ihmeellistä oo ,
ja koitan nyt vähä useemmin kirjotella . moippp .

-eve





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti