tiistai 18. syyskuuta 2012

puuttuva palanen










heipodei taas :)
sunnuntaina tosiaan oli se justimusfilmsin & nost3 ja protron keikka , 
ja oikeesti , se oli aivan MAHTAVA . 
oikeestikki , fiilis oli ihan katossa !! joten iso kiitos pojille :)
kotiin selviydyin siinä kaheksan maissa . huhhuh että väsytti sen jälkeen , 
tosin olinhan mä liikenteessä jo yhestätoista alkaen :D 
mutsiiis , maanantai oli yhtä ankea ku ennenki . entistä ankeemmaks se meni
sen jälkeen ku en pystynyt edes kävellä kunnolla , oli sen verran pohkeet
jumissa , keikan takia siis . haha !
tääki päivä menny vaan tässä sohvalla makoillessa ja koneella dataillessa .
eikä mulla muutenkaan oo tälle viikolle mitään suunnitelmia , kotona 
mosseillessa , heheps .

tosiaaaan , äiti on ihana ! mul on ollu himmee masennuspäivä , ja 
kun äiti tuli kotiin , niin sillä oli mukana joku paketti . 
sieltä sitten paljastu tollanen liila justin bieber lippis !
bieber fever klubin jäsen ku oon , niin sen takia tuli tommonen .s dkjsklfjsf 
se on ihana !! :)
ainiii , ja sain vihdoinkin ostettua ton nälkäpeli - dvd : n .
oli pakko hankkia , kun toi leffa on sen verran hyvä :)
elokuva mun makuun ,sanon minä !

en muuten ennemmin oo tosta robinista välittänyt  , mut täytyy kyllä
myöntää että toi puuttuva palanen on ihan sairaaan hyvä biisi !
ja onhan sillä vähän ääniki muuttunu , ja ulkonäkökin paremmaks muutunu , 
vinkvink ;-) ;-)
hih :)


♥ : eve 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti