keskiviikko 12. syyskuuta 2012

i'm gonna pick up the pieces





ceee eve

HEIPPPA TAAAS 
kuvailin tosiaan noita bieber hajuvesiä . ah ne tuoksuu niiiiiin hyviltä nomnom .
ja tossa alempana tosiaan toi mun brittihuivi . 
ah mä oon niin rakastunu siihe , seppälästä 10 €
asd en jaksa oikeesti koulua . huomenna meil on sienikoe , ja suoraan
sanottuna ei kiinnosta paskaakaan . hah :D 
perjantaina ois vuorossa ruotsin imperfekti koe ja maanantaina sitte
 enkun isokoe . fiu en jaksa noita kokeita . 
kävin sitte kans kuvailemassa pihalla . en mä paljo kuvia jaksanu ottaa , 
tossakin vaa yks noista . 
noniii , asiasta kolmanteen , huomenna on niallerin synttäriiiiit :3
äääh seki täyttää jo yheksäntoista :c
ollaan suunniteltu kertun kans , että jos se tulis huomenna meille yöks 
niitten synttäreitten kunniaks , ja leivottais sen vuoks sitte semmonen
syntttärikakku :) niall vois vaikka tulla syömään sen meiän kans , heh .
niiiiiiii , ja tosiaan , huomenna meen sinne kampaajalle värjäämään 
mun hiukset . hui , mitäköhän siitäki tulee . 
laitan sitte ne pidennyksetki huomenna , hope so että ne näyttää hyvältä
mulla :) mut mulla ei täsä tän enempiä , ens kertaaaan ! 

-eve 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti