keskiviikko 26. syyskuuta 2012

questions about me

Mitä tekisit 1000000 eurolla ? -
ekaks ostaisin mun perheelle ja kavereille jotain kivaa, ja
sitten matkustaisin lontooseen ja kävisin kaikissa ihanissa maissa !

Miten oot noin kaunis ? -
haha lol en oo :D tämmöi perus morso .

Millasia on sun parhaat ystävät  ? -
mulla on pari hyvää ystävää , ja ne on tosi luotettavia , 
ystävällisiä , parhautta , tuo iloa mun elämään , ja muutenki
vaan niin ihania ♥ en tiiä mitä tekisin ilman teita :')

Millasista ihmisistä tykkäät ? -
                        sellasista mukavista , suht siisteistä , luotettavista ja persoonallisista :-)

Mitkä on sun lempiasioita ? -
niitä on liikaaa :-DD

Minkä pituinen oot ? -
about 155 :-dd

Kuinka monta kertaa oot seurustellu ? -
pari :-D

Ihaninta mitä sulle on tapahtunut ? -
varmaa se kun sain tietää et nään mun idolin :-)

Kamalinta mitä sulle on  tapahtunut ? -
no mulle ei oo tapahtunu mitään hirmukamalaa , mut varmaa 
se kun mun rakas koira myytii ja mun hamsterit kuoli :-( 

Kuinka kauan oot ratsastanu ? -
joku viiis vuotta ? 

Kengän koko ? -
kolmekuus - kolmeseiska :-)

Onko sun sisko ihana ? -
joskus :-Dd

Ketkä on sun lempihevonen - ja poni Kotikulmilta ? -
poni koralli ja esko hevonen :-))

Jos saisit päättää sun hajuveden hajun , niin millanen se olisi ? -
öäh sellanen vähä hedelmäinen tai sellanen :-D en osaa selittää !!

scoottaus vai skeittaus t.eeli ? -
scoottaus <3333 eivaa skeittaus :-)


tässä nyt oli pari kysymystä , myöhemmin lisää tulossa :-))

♥ eve





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti