perjantai 22. kesäkuuta 2012

i still turn to you

apua en oo kirjotellu piiiiiiitkään aikaa :D hui.
mutta siis, todistukset saatin /kauansitte/ ja hyvä tuli.
pari ekaa viikkoa meni tallilla ollessa ja tällä viikolla oon
ollu aika paljo kavereitten kans (: käväsin kattomassa
sen LOL - leffan, ja oli ihan saaaaairan hyvä ! suosittelen (:
se oli semmoi joka kertoi teinitytön elämästä tällee lyhyesti.
plöäää juhannuksen oon varmaan kotona . tiedän, tylsäää .
ensviikolla oon menossa ainaki lintsille ja kavereiden kanssa
aattelin myös olla . ainiii ! kävin tiistaina belieber - miitissä. oikeesti
se päivä oli niiiin paras ! en ikinä unoha sitä, oli vaan nii älyttömän
siistiä! meillä oli illalla sitten myös justinin believe - levyn ennakkokuuntelu
ja oli ihan huikeeta! sieltä pysty ostaan sen levyn ja saatiin kaikki herkkuja
ja tottakai kuunneltii koko levy . siellä oli myös fanikama-arvonta, jossa
onnekkaat voitti mitä nyt voittikaan (: ja illan päätteeksi, JB lähetti
videotervehdyksen SUOMEEN ! MEILLE ! siis oikeesti se oli
vaaan niiin mahtavaa ! katottiin se pari kertaa uuestaan, ku ekalla
kerralla ei meinannu saada mitään selvää ku kaikki vaan kilju ja itki
ja oltiin muutenki vähä hysteerisiä :D ja tosiaan, voitin semmosen 1D-''kirjan'',
kun flash mobin järjestäjät järjesti sellasen arvonnan, ni siinä onni suosi mua :)
kesäsuunnitelmia mulla nyt ei hirveesti ole, mitä nyt mökillä viikko käydään
ja kavereitten kanssa oon . aika paljonki .
muutes, se on nyt vahvistettu että pääsen enskesänä lontooseen kielimatkalle !! :)
meen pinjankaa, varmaa samaan isäntäperheeseen, tulee niiiin sfldföa parasta :)
seuravaan postuakseen voin laittaa paaaljon kuvia, niitä on nytte kertyny tän 3
viikon aikana jo toista tuhatta :D mutta mulla ei nyt muuta, moi (:

-eve
ps. tässä tää jb:n viesti (:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti