tiistai 26. kesäkuuta 2012

the hunger games

moips .
käväsin tänää anttilassa , ja ah mikä yllätys siellä oli ;
justin bieberin believe - levy soi siellä ! (8
tuli semmoi skdjldkjasldkfj fiilis .
anttilasta ostin kulmakynän ja nälkäpelin tokan
osan vouvouvou . joo tykkään nälkäpelistä . (:
torstaina tosiaan jumboon oon viissiin kertun kanssa
menossa . (: se käy hakemassa joltai semmosen 1D -
paidan . samal käyn ostaan pari lehtee , ainaki tiger
beatin jaja anttilasta käyn kattomassa löytyskö sieltä
one direction - mukeja . tääki päivä luultavasti menee
koneella ollessa , kirjaa lukiessa ja semmosta fanfikkiä
kirjotellessa . (: lauantaina siis möksälle lähto , jos nelli
ei pääse ni kuolema .
yay tajusin justiinsa , että en oo vieläkään ottanu talviturkkia
pois . 0: hui . yleensä oon sen ottanu toukokuun alussa mutta ei .
ja asd ei oo ketään kaveria kuka vois olla , kaikki on jossai .
oon aika velho ku saan semmosen justin bieber - pahvin .
semmoi näääääääääin iso (: . oon ninja .
mulla ei tähä postaukseen muuta , kuvia pian tulossa .


-eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti