perjantai 1. kesäkuuta 2012

i just can't say no

heeeips.
tää viikko on ollu niin rento, huh, onneksi ! tänään kävin keravalla
petran ja nellin kanssa ja ostin vaan kangastusseja ja kävin tietenki
mäkkärissä, ylläri sinänsä haha :D
huomenna tosiaan teen sen kuvapostauksen, ku vihdoinkin sain sen
mun kameran ! postailen jotain niiin outoja kuvia, ja voin ottaa
myös mun kevätjuhla vaatteista pari räpsyä (-;
tosiaan, nelli tuli sitten sieltä keravalta meille suoraan yöks, hirmu
'pärinät' ollu tässä c: huomenna mennään tsemppaamaan meiän koululaisia
semmoseen taisto- kilpailuun ! se on joku semmonen liikuntahässäkkä c;
tähän voisin vielä jotain randomeja kuvia postailla, kesästä ym.
niiin ja tosiaan, apua oon ihan innoissani, eilen sain postissa, vihdoin
ja viimein, up all night live tour - dvd ! oon oikeesti pari viime kuukautta
oottanu sitä iha kuumeisesti :D ja eilen se vihdoin ja viimein  tuli :)
mutta, mulla ei nytte muuta ole, hauskaa viimestä koulupäivää ! (:








-eve


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti