tiistai 17. heinäkuuta 2012

happy week with friends and sister

heloooup .
tosiaan tää viikko ilman aikuisiii , yay happy .
lauantaina nelli tuli meille yöks , ja oli tosi hauskaa !
yöllä ajeltiin mönkkärillä pitkin teitä ja kahen aikaan
yöllä pidettii lettukestit . hmmm .
sen piti aluksi tulla meille koko viikoks , mut sen oli
pakko lähteä mökkeilemään sen perheen kans , joten
siihen se suunnitelma sitten jäi . sunnuntaina mun siskolle ,
elenalle , tuli sen kaveri hilla yöks . täytyy sanoo että oli
ihan haauskaa . sain hillan & elenan iha fall in love austiniin .
ite oon jo sitä about vuoden kuunnellu , mutjoo .
ja sain eilen tietää , että pääsen one directionin nimmarinjakotilaisuuteen
ruotsiin , kui siiistiii ! meen sinne ainaki siljan ja ronjankaa .
oikeeesti ah ihanaaa ♥ sitte näkisin mun lempiartistit , justinin
& pojat , ja vielä ois unelmana päästä codyn ja austinin keikalle ,
mut on kyllä tosi epäntodennäköistä et pääsisin näkemään niitä ,
kun molemmat niistä on australiasta ja kiertää pääosin amerikkaa ja
australiaa . mutta jos jompikumpi / molemmat nyt sattuis tulemaan
jonnekkinpäin eurooppaa , vaikkapa englantiin , ni eihän sitä
koskaan tiiä että pääseekö niitä näkemään sitte vai ei .
ja siis ensviikon maanantaina oon mun kolmen kaverin kanssa siis
järjestämässä tämmöstä 1D - miittiä , 2 synttärien kunniaksi .
tuleee olemaan hauskaa , promise ! tilasin eilen sinne vähän
1D - kamaa , palkinnoiksi kilpailuihin yms . pitää vaa toivoo
että tulee ennen ensviikkoa .
ja maanantaina kans meen  kattomaan pinjan kanssa särkänniemeen
yhtä patrickia , se kuulemaa tanssii sielä , ja jakaa nimmareita .
tiiän patrickin siis netistä ja jb-miitissä sen ekaa kertaa näin .
perjantaina sitte ronja ja silja tulee meille yöks , siiiistiii !
aateltiin popittaa one directionia ja justin bieberiä ja mitä sattuu
ja leipoa semmonen 1D kakku (8 kuvia sitten postailen tänne ,
kuhan kerkeen . lauantaina sitten siljan kanssa vissiin oon menossa
ronjalle yöks , tulee olemaan kans kivaaa :)
öäp mulla ei tähän hätiin oo muuta , tulihan tässä jo ihan mukavasti
sepiteltyä kaikkee , joten moikka & öitä !

-eve




one of my fav pic of austin ♥




hih pian mäki ton pöydän edessä seison :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti