tiistai 17. heinäkuuta 2012

happy moments lulz

HELLLLLLO .
mistä alottaisin ?
okei hilla on fantsu ♥ kunnon pedoanni (8
okeiokei nyt on pakko tulla hehkuttamaan ,
sattu kaupassa niiin cute moment !
eli siiis olin taas sen söpöliinin kassalla ja sitte
ku se anto mulle vaihtorahat , ni se piti vähä
aikaa mun kädestä kiii ja katto suoraan silmiin ,
oikeesti ÖSDLDKLASKFPDO oon iha sillee
in love fantsuuu jautsijau . hihi ja se on viel semmoi
austin/justin sekotus , tuitui :3 okei lopetan , sori ,
mut se vaa oli nii söötti (8
mikä mua vaivaa ? alan leipoon aina iltamyöhään , nytki
aloin väsääämään täytekakkua :d
tuleepaha ainaki herkuteltuu , iha kunnolla .
asdasdad niiiiii hanna ja pedoanni tulee meille huomen
yöks , partyparty .
fiu pakko änkee tähän postaukseen yks biisi ja muutama
kuva austinista ♥ sori se vaa on nii ihana 8c




HEH tää kuva on ollu täs blogis jo 3 kertaa mut
tää on niii ihkufantsuihana ♥



-eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti